2014. december 1., hétfő

Magas-Tátra Vadász-lejtő-torony, D-i fal jobb oldali pillér. A. Puskás-F.Kele- J.Suna

Szeptember 28.-án, a Magas Tátra, Nagy-tarpataki-völgy impozáns falakkal rendelkező csúcsai között megbúvó, Strelecká veza falán mászhattunk egy csodálatos utat, Péter barátommal.

Az első hossz egy átlag 50' dőlésű tábla bevágásokkal, kisebb kiszögelésekkel majd,

a Tátrára nem jellemző sziklaképződmények,csipkék és homokórák az első jó 60 méteres hossz végén, ami jó és kényelmes standolási lehetőség.

A második hossz egy horpadáson kb. 10m-t fel, egy kiálló tömböt balra kerülve /rossz piros szeg/ átlépés a  bevágás bal oldali falára, /jó köztes helyek/ ezen fel kb. 8m-t, tovább egy kéményben majd a végén jobb traverz a standhelyig.

Egy határozott bevágással induló, majd tagolt, néhol füves, jellegzetes sárga tábla által határolt rámpán hosszan, jobbra tartva föl a következő standig.

Innen az irányt tartva kisebb felszökéseken föl egy jobbról határozott bevágás által határolt, sárga színű tábla alá, majd a táblán, bal traverz után, repedések mentén/  jó szeg/ föl a tetejére.

Innen nagy tömbökön föl a gerincre és azon tovább kb. 3 hossz a csúcsig.